7/31/2010

Pavel Kunc

Pavel Kunc. Někomu ty fotky můžou připadat jako přespřílišná psychedelie, mně přijdou geniální a inspirující.

"Moje tvorba není pro každého, ale svého diváka si najde."


Minirozhovor

V: studuješ umění?
P: umění nestuduji, je to můj koníček. Svoje fotky za umění nepovažuji, jen se snažím posunout hranice běžné fotky a ukázat krásu taky něčeho jiného než na co sou ostatní zvyklí.Fotím 7 let a jako každý jsem hledal směr, kterým se budu zabývat. Poslední 3 roky jsem se našel a ukazuji druhou stranu mince půvabu.

V: co tě inspiruje? máš nějakého umělce/film/hudbu, co tě ovlivnil (ovlivňuje)?
P: Inspiruje mě prakticky cokoliv od animovaných filmů až po klasiky jako je Mechanický Pomeranč a poslední dobou moje sny.Moji oblíbení umělci jsou Eugenio Recuenco, Alessandro Bavari, Paolo Ventura. Při tvoření svých fotek poslouchám nejčastěji skupinu WWW, album Neurobeat a Tanec Sekyr; co se týče zahraničí jendoznačně Aphex Twin a Amon Tobin.

Dětské hry...tak trochu jinak.....

další part.....



X

.... Volume

VOGUE VOLE part III VOGUE VOLE III
1 a 2 slečna.. ***
vrrr!



více fotek najdete tady a vážně doporučuju ty fotky projet..

v.

1 komentář: