12/28/2009

we shoot with love /2009/


čerstvé, made in CZ!
jedenáctiminutová podívaná o 5 'povídkách'. každý režisér si vzal na starost jednu a dopadlo to, hle, docela dobře.
už název mi říká, že tohle má být spíš nějaký účelný shocking než braková novodobá česká tvorba. hrají tam 'sice' Kotek a Mádl, ale kvalitu to nikterak nesnižuje- že by jen neměli příležitost zahrát si roli(čku) v kvalitním film(ečku)?

online se můžete kouknout na čsfd, for free
...
všechny části se mi líbí kamerově. to mi fakt přechází zrak a divím se, jak vysokou úroveň to má. konkrétně:

1. fun 4/5
2. už ze začátku mi to připomnělo náladou a hudbou machinarium . děj nepodstatný, působité atmo 5/5
3. moc mě to nezaujalo. přišlo mi to tak trochu 'hoperské' jo aha yea. ale působivé záběry, to se musí nechat 3/5
4. výborné. líbí se mi to do posledního detailu. docela bych si představila jako pozadí dnb. 5/5
5. fajn, ale na mě moc jednoduché, 'snowboarďákovské'. leč- vtipné 4/5

weshootwithlove.com

Žádné komentáře:

Okomentovat