1/21/2012

běžte do MGB na bioart


pokud jste v Brně nebo tam máte někdy cestu, doporučuju jednu z větších výstav: Obrazy Mysli / Mysl v obrazech. příprava prý cca dva roky vyvrcholila v něco dost velkkého. byla jsem překvapená...každý si podle mě našel něco, mě nadchl jakýsi bioart, který jsem viděla v těch starých čmáranicích mozku VS nových superhi-tech vizualizacích s fosforeskujícími neurony nebo promítání stromečků synapsí na několik řad plujících pláten. + působící obrazy a videa chorých lidí a jakoby všechna nesourodost se nakonec setkala v jednom bodě. pro mě super zážitek, dalo mi to hodně inspirace a konečně jsem se přesvědčila, že umění ve vědě existuje, že to není jen nějaký můj přelud. Fakt doporučuju, vstup 75 na studenta + na vstupenku je každou sobotu v 17.00 promítání o nějakých psychózách, poruchách a párkrát do měsíce promítání celovečerního filmu s volným vstupem. mrkněte na stránky!





Žádné komentáře:

Okomentovat