10/14/2011

?

čtenáři(?) a potulní návštěvníci,
ne že bych s tímhle blogem měla nějaké vysoké ambice, prakticky jen přidávám věci co mě zaujmou, mají co dočinění s kulturním bohatsvím a přijde mi, že je třeba je trochu rozšířit. protože to za to stojí, aby o dobrých věcech vědělo co nejvíc lidí. Ale vidím, že to tu chtě nechtě začíná trochu upadat, za což dávám vinu sobě, neb vážně nestíhám vše, co bych chtěla. samozřejmě budu radši upřednostňovat kvalitu než kvantitu, ale napadlo mě, kdyby se náhodou někdo chtěl také realizovat v psaní a přispívání (zejména bych ocenila literaturu, zajímavou poezii, filmy- protože na to teď nemám moc čas. ale samozřejmě i cokoliv jiného!), vůbec by mi to nevadilo :) berte to jako blog, kde můžete sdílet zajímavé filmy, hudbu, fotografie, eventy, kritizovat, chválit ... a máte chuť psát a nevíte kam byste to tak šoupli.
tak kdyby třeba někdo, napište mi

vevejesus@email.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat