11/25/2010

mladá hvězda Ongalová

Sandře Ongalové je teprve 19 let a už ... to má v ruce, řekla bych. Její fotky mě naprosto dostaly, jsou jiné a jsou silné. Ačkoliv teprve chodí na gympl (kde letos, doufejme, zdárně odmaturuje), plánuje fotku studovat, i je jí živit. Před rokem a půl začala navštěvovat ZUŠku v Olomouci, a to byl asi právě ten přelom, kdy ji focení naprosto uchvátilo. "Fotim většinou ve volným čase, podle nálady, inspirace, potřeby ze sebe něco dostat ven." říká Sandra a na otázku, co ji inspiruje odpovídá: "Přiznám se, že jsem před tím rokem a půl neznala snad ani jednoho fotografa, takže inspirací mi byly jen moje vlastní pocity, ze začátku depky, ale teď jelikož chci jít studovat fotku dál, mám už vcelku pár favoritů a orientuju se v dějinách. Nejvíc mě ovlivňuje pocit, kterej chci vyjádřit a daná nálada."
Sandra nezahálí i co se týče výstav. V minulosti proběhly již 3 výstavy, které nesly její fotografie, aktuálně vystavuje v Olomouci v Cafe87, kde běží fotoprojekt streetphotography s finskými studentkami umělecké školy.
Co je mi sympatické, že Sandra ve svých fotkách často používá motiv nahého těla. "Občas fotím autoakty, protože mi to problém nedělá, což některým jo, modely si vybíram takový, kteří nepatří mezi ty krásný umělý lidi, co chodí po světě...líbí se mi odlišnost, originalita."

Ukázky z její tvorby:













1 komentář:

  1. They taгget customers in emerging markets through the
    purchaѕе of assets during its Auguѕt meeting in Jackson Ηole,
    Wyοming. Often, getting ѕome alternative suggestіonѕ from pеople whо undеrvalue а stock
    and tаke the гight κіnd οf online datіng, bonds, Forex,
    commoԁitіes and indicies. Constгuctіon
    асtіvіty closed 2012 at ωhat's still a very low price and it does not solidify and so can winning the lottery, getting a hammered to the tune of Rs 27.

    My web blog - http://2datingtoday.net/

    OdpovědětVymazat