8/21/2010

HEALTH

rozhodla jsem se zpropagovat né tolik známé kapely (okay, tady by se spíše hodilo použít výraz formace), rozumějte: jestliže mají v česku koncert, pořádá to jedna skupina organizátorů (ano, a.m. 180 collective) a na něj přijde málo lidí, popř. jen dost úzká skupina. nechci vás podceňovat, ale kolik z vás vidělo health na minulém ročníku creepy teepee ? dobře, já taky ne, ale aspon vím, co je creepy teepee, smích?

health jsou američani a jsou dost divní, experimentální, elektroničtí, po prvním poslechu slyšíte noise a chaos a máte tendence je ihned smazat, protože kdo vám takovou sračku bude poslouchat. kouknete na jejich fotky a protože jsou dost punkové, necháte je ještě v kompu odpočívat. pak vám kamarád o svaťáku pošle něco na uklidnění, jako třeba video k jejich písni We Are Water a máte chuť blít (říkala jjsem, že jsem u videa jedla?). po několika týdnech se mi ale začalo stýskat a pustila si to znova, asi protože se začínám vyžívat v těchto sračkoidních věcech.
je v tom atmosféra, cítíto z toho jistý druh artu a na čtvrtý poslech desky už vám to sluchátkama naplňuje hlavu.

možná byste je mohli zkusit. pak řekněte, co si o tom myslíte. (a jestli mám pokračovat s propagací dalších kapel podobného stylu, ha.)

http://cdn.pitchfork.com/media/HEALTH_GET_COLOR.jpg

/// health - get color (2009)

2 komentáře:

  1. Nechci remcat, ale Health a tahle scéna vůbec patří ještě mezi ty známější.
    To všechno kolem vičhauzu (takovíti ///▲▲▲\\\, ▼□■□■□■, LAKE R?DIO, GuMMy†Be▲R!, atd.) To je teprve něco co by se dalo považovat za jakejsi "androš"....Health a Creepy zná (hlavně v poslední době) každej, kdo se zajímá o hudbu.

    OdpovědětVymazat
  2. no ano, v tom máš pravdu. ale stále existuje strašně moc lidí, co health neznají a protože se mi líbí, napsala jsem o nich.

    OdpovědětVymazat